Ukończyła studia licencjackie na kierunku: socjologia reklamy i zachowań konsumentóworaz magisterskie na kierunku: marketingowe zarządzanie w przedsiębiorstwie w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej im. Wojciecha Korfantego w Katowicach. W 2019 ukończyła studia podyplomowe na kierunku: Social Media i Content Marketing w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz ukończyła intensywny kurs Managera Salonu Beauty u trenera biznesu Beauty Marty Fiłoń o zakresie merytorycznym: marketing beauty – zdobywani klientów i zwiększanie obrotu, beauty ekspert – polecanie, doradzenia, sprzedaż oraz lider beauty – zarządzanie, motywowanie, rekrutacja.

Marketingiem zajmuje się do 2010 roku, cały czas poszerzając swoją wiedzę na licznych szkoleniach organizowanych przez Sprawny Marketing, Artura Jabłońskiego, Socjomanii, Moniki Czaplickiej, Rahima Blaka, Social Now Piotra Chmielewskiego, Joanny Ceplin i wielum wielu innych. Przez 7 lat zarządzała centrum rozrywki z kręgielnią, salą bilardową, placem zabaw dla dzieci i klubem muzycznym oraz pracowała jako Social Media Manager w agencjach marketingowych.

Prywatnie jest miłośniczką niskobudżetowych podróży, wypraw górskich i swojego kota Bajki. Odwiedziła dotąd 20 państw, zdobyła kilka najwyższych szczytów państw europejskich.