G – Shot

WYKONUJE:

LICZBA ZABIEGÓW: 1

UWYDATNIENIE I POWIĘKSZENIE PUNKTU G

G-Shot to niechirurgiczna metoda, która ma na celu powiększenie, uwydatnienie i ujędrnienie punktu G przy pomocy kwasu hialuronowego. Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym i polega na wprowadzeniu preparatu w przednią ścianę pochwy za pomocą iniekcji. Punkt G zostaje uwydatniony (jest bardziej „odkryty”) co powoduje zwiększenie doznań seksualnych pacjentki i osiągnięcie orgazmu.

Zabieg przeznaczony jest dla kobiet które mają trudności w osiągnięciu pełnej satysfakcji seksualnej, cierpią na brak orgazmu lub brak pełnej satysfakcji z przezywanych orgazmów, chcą spotęgowania doznań seksualnych.

JAK WYGLĄDA ZABIEG?

Każdy zabieg poprzedzony jest wnikliwą konsultacją z lekarzem ginekologiem. Podczas takiego spotkania specjalista kwalifikuje Cię do zabiegu i wspólnie z Tobą określa efekty terapii.

Zabieg nie wyklucza Cię z normalnego funkcjonowania. Powrót do życia seksualnego po 12 godzinach od zabiegu w przypadku utrzymujących się dolegliwości (dyskomfort, ból, tkliwość, pieczenie) do czasu uzyskania akceptacji przez lekarza po kontrolnym badaniu ginekologicznym.

EFEKTY

Efekt zaczyna być odczuwalny od razu po wykonaniu zabiegu.

PRZECIWWSKAZANIA

Przeziębienie
Antybiotykoterapia
Aktywne choroby wirusowe, bakteryjne i grzybiczne (np. opryszczka)
Choroby nowotworowe
Alergia na preparat
Zaburzenia krzepnięcia
Choroby autoimmunologiczne
Ostra infekcja narządu rodnego
Ciążą i laktacja
Schorzenia wątroby
Miesiączka

KOSZT ZABIEGU

Uwydatnienie (powiększenie punktu G) kwasem hialuronowym2200 zł

ZAREZERWUJ WIZYTĘ

Zarezerwuj termin wizyty i wybrany zabieg w dogodny dla Ciebie sposób

ZADZWOŃ 32 700 21 53

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Body Care Clinic zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000).

Akceptuję politykę prywatności