STANDARDY OBSŁUGI
ZASTANAWIASZ SIĘ JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA WIZYTA?
UMÓW SWOJĄ WIZYTĘ
Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub przez formularz na stronie www. Poprosimy o Twoje dane kontaktowe, numer telefonu i adres mailowy (otrzymasz od nas potwierdzenie wizyty w formie „niezbędnika pacjenta Body Care Clinic”, w którym znajdziesz najpotrzebniejsze informacje dot. pierwszego spotkania w klinice, mapy dojazdu i miejsc parkingowych – chcemy jak najbardziej ułatwić Ci nasze pierwsze spotkania). Bez obaw! Bez Twojej zgody nie będziemy wysyłać do Ciebie naszego newslettera, czy inny materiałów reklamowych.
POTWIERDZENIE OBECNOŚCI
Dwa dni przed planowanym terminem Twojej wizyty spodziewaj się kontaktu z naszej strony. Będziemy do Ciebie dzwonić żeby przypomnieć Ci o wizycie i potwierdzić Twoją obecność. W przypadku braku kontaktu, wyślemy do Ciebie smsa z prośbą o potwierdzenie wizyty. Informacja o tym czy wizyta odbędzie się zgodnie z planem jest dla nas szczególnie ważna. Cenimy Twój czas i Ciebie prosimy o to samo. Jeżeli chcesz odwołać wizytę – rozumiemy to, jednak musimy wiedzieć o tym przynajmniej na dzień wcześniej. Dzięki temu inny zainteresowany pacjent może skorzystać z Twojego terminu.
PIERWSZA WIZYTA
Na początku pierwszej wizyty poprosimy Cię o wypełnienie „karty pacjenta”. Będziemy w niej pytać nie tylko o Twoje pełne dane kontaktowe, ale również o Twój stan zdrowia, przyjmowane leki itp. Uzyskane informacje wykorzystujemy tylko na potrzeby Body Care Clinic: w celu zapewnienia odpowiedniego kontaktu z Tobą oraz bezpiecznych dla Ciebie usług medycznych i kosmetycznych. Pierwsza konsultacja potrwa od 20-40 minut, specjalista zapyta o Twoje oczekiwania i stan zdrowia, aby zaproponować Ci najlepszy z możliwych planów terapii zabiegowej.
ZABIEG
Pierwszy zabieg może odbyć się od razu po konsultacji, możesz też zdecydować się na wykonanie zabiegu podczas kolejnej wizyty. Poinformujemy Cię wtedy z wyprzedzeniem jak się do niego przygotować (tą informację znajdziesz też przy opisie zabiegów). Przed każdym zabiegiem (nawet wykonywanym w serii), poprosimy Cię o podpisanie zgody, która stanowi dokumentację medyczną i jest niezbędna do rozpoczęcia naszej współpracy. Jesteśmy placówką medyczną, dlatego obowiązują nas takie same standardy jak w przychodni czy szpitalu.
PŁATNOŚĆ ZA ZABIEG
Po zkończonej konsultacji lub wykonanym zabiegu zaprosimy Cię do recepcji w celu uregulowania płatności. W Body Care Clinic możesz dokonać płatności: gotówką, kartą płatniczą lub przelewem (w tej sytuacji prosimy o informację przed wykonaniem zabiegu). Naszym pacjentom oferujemy również systemy ratalne takie jak Medi Raty oraz wewnętrzny system ratalny Body Care Clinic. Jeżeli jesteś zainteresowana którąś z tych możliwości, zapytaj o nie w recepcji kliniki.
OPIEKA POZABIEGOWA
Zakończony zabieg lub seria zabiegów to nie koniec naszej relacji! Zależy nam na tym, żeby pozostać z Tobą w kontakcie. Spodziewaj się naszego telefonu na kilka dni po pierwszym zabiegu z pytaniem o Twoje samopoczucie – chcemy być pewni, że jesteś zadowolona z naszej współpracy, a po wykonanym zabiegu czujesz się dobrze. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/7 na Facebook’u i w wybranych godzinach telefonicznie i mailowo. Oddzwonimy i odpiszemy na każde Twoje zapytanie!
Zarezerwuj wizytę
Zarezerwuj termin wizyty i wybrany zabieg w dogodny dla Ciebie sposób