Dr Cyj Hair Filler

WYKONUJE:

LICZBA ZABIEGÓW: 3-5

ZNIECZULENIE: NIE

PIERWSZY NA ŚWIECIE HAIR FILLER – DR CYJ HAIR FILLER REWITALIZACJA KOMÓREK WŁOSA I SKÓRY GŁOWY

Dr Cyj Hair Filler to innowacyjny produkt, skuteczny w walce z wypadaniem włosów, zawierający 7 rewolucyjnych peptydów i 0,7% kwasu hialuronowego.

Wykorzystuje technologię przedłużonego uwalniania substancji aktywnych, która przeznaczona jest dla pacjentów z alopecją, osób po przeszczepie włosów i dla każdego kto chce pogrubić i zagęścić włosy, a także zapobiec ich wypadaniu i osłabieniu.

Skoncentrowany preparat zawierający peptydy, które stymulują mikrokrążenie skóry głowy i odżywiają osłabione mieszki włosowe, jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i wnikanie składników aktywnych. W rezultacie: zatrzymuje wypadanie włosów i pobudza wzrost nowych włosów. Pierwsze zauważalne efekty obserwowane są już po 15 dniach od rozpoczęcia leczenia.

Istotą zabiegu mezoterapii igłowej jest wykonywanie go w serii. W zależności od efektów jakie chcesz uzyskać, kondycji Twojej skóry i innych indywidualnych predyspozycji lekarz zaleci odpowiednią liczbę zabiegów, najczęściej 3 do 5, w odstępach ok. 14 dni.
Po zakończeniu serii, dla podtrzymania efektów należy wykonywać tzw. zabiegi przypominające. Zwykle jeden zabieg na 3 lub na 6 miesięcy wystarcza.

JAK WYGLĄDA ZABIEG?

Każdy zabieg poprzedzony jest wnikliwą konsultacją z lekarzem medycyny estetycznej. Podczas takiego spotkania lekarz kwalifikuje Cię do zabiegu i wspólnie z Tobą określa efekty terapii.

Następnie lekarz precyzyjnie wstrzykuje odpowiednią ilość preparatu w określone miejsca zabiegowe. Mezoterapia igłowa charakteryzuje się dużą liczbą wkłuć podczas zabiegu – im jest ich więcej, tym lepiej dla ogólnego efektu terapii.

Zabieg nie wyłączają Cię z codziennych aktywności. Najważniejsze aby nie myć i nie farbować włosów do 24 godzin po zabiegu. Istotne również, aby w dniu wykonywania zabiegu nie narażać skóry na intensywne działanie czynników zewnętrznych – mróz czy silne promieniowanie słoneczne. W dniu zabiegu należy również zaprzestać treningów na siłowni, wizyt w saunie czy na basenie.

EFEKTY

Skuteczność w walce z wypadaniem włosów
Pobudzanie krążenia i odżywienia owłosionej skóry głowy
Rewitalizacja mieszków włosowych
Przyspieszenie wzrostu włosów
Wzmacnia włosy przed i po przeszczepie
Pielęgnacja skóry głowy

PRZECIWWSKAZANIA

Przeziębienie
Antybiotykoterapia
Aktywne choroby wirusowe, bakteryjne i grzybiczne (np. opryszczka)
Ciąża, laktacja
Choroby nowotworowe
Alergia na któryś ze składników preparatu
Skóra źle tolerująca iniekcje (skóra bardzo płytko unaczyniona lub z podatnością do powstawania bliznowców)
Wybrane choroby autoimmunologiczne

KOSZT ZABIEGU

1 zabieg770 zł
Seria 4 zabiegów3080 2999 zł

ZAREZERWUJ WIZYTĘ

Nasi eksperci  zbadają Twoją skórę i przeprowadzą dokładny wywiad. Po poznaniu Twoich oczekiwań, dobiorą indywidualne leczenie, które zapewni najlepsze możliwe efekty.

ZADZWOŃ 32 302 32 58