Leczenie trądziku

CZAS ZABIEGU: 20 MIN

WYKONUJE:

OD LAT PRÓBUJESZ WYLECZYĆ TRĄDZIK, ALE EFEKTY SĄ TYMCZASOWE ALBO NIE MA ICH W OGÓLE?

Masz za sobą długie i męczące terapie farmakologiczne, które okazały się przynieść efekty tylko na chwilę? Stosowałaś już wszystkie maści i kremy, a skóra Twojej twarzy lub pleców nadal pokryta jest wypryskami? Najwyższa pora na skuteczne leczenie trądziku! W Body Care Clinic nasi specjaliści stosują nowoczesne, skuteczne terapie leczenia wielu odmian trądziku. Umów się na konsultację i ciesz się zdrową skórą bez uporczywych problemów.

Kluczowa jest diagnoza! Jeżeli dotychczasowe leczenie nie przynosiło efektów, być może wypryski na Twojej skórze wcale nie były trądzikiem. Powodów pojawienia się uporczywych zmian na skórze twarzy lub ciała może być wiele, lecz najczęstsze z nich mylone z trądzikiem to bakterie i grzyby. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na badania laboratoryjne – podczas wizyty pobieramy próbkę zmiany widocznej na Twojej skórze i wysyłamy ją do badania. Po otrzymaniu wyników specjalistka jest w stanie opracować kurację opartą o prawdziwą przyczynę występowania wyprysków na twarzy. Co znajdujemy na twarzach naszych pacjentów? M.in. bakterie glebowe, bakterie kałowe i E Coli. Dają identyczne objawy jak trądzik, jednak ich leczenie przebiega w zupełnie inny sposób.

Trądzik często przebiega w sposób przewlekły i dlatego walka z nim wymaga dużej cierpliwości, systematyczności i konsekwencji (zarówno po naszej stronie jak i po Twojej). Trwały efekt uzyskuje się dopiero po kilku miesiącach nieprzerwanej terapii, niezależnie od tego czy walka z trądzikiem odbywa się jedynie z wykorzystaniem odpowiednio dobranych dermokosmetyków, czy także z włączeniem leków przeciwtrądzikowych. Warto pamiętać o tym, że właściwa pielęgnacja domowa podczas terapii dermatologicznych jest bardzo ważna dla skuteczności leczenia. Działania uboczne leków przeciwtrądzikowych w postaci przesuszenia, swędzenia i podrażnienia skóry mogą być bardzo uciążliwe, a włączenie preparatów pielęgnacyjnych o działaniu nawilżającym i kojącym umożliwia kontynuację leczenia.

JAK WYGLĄDA WIZYTA?

Terapię farmakologiczną możemy również wesprzeć zabiegami, które pozwolą m.in. wyciszyć aktywne zmiany, spłycić powstałe w wyniku trądziku blizny, wyrównać koloryt skóry i zmniejszyć przebarwienia pozapalne. Zabiegi, które pomogą to na przykład peelingi chemiczne pomagające złuszczyć stary naskórek, mikrodermabrazja korundowa lub oksybrazja, które oczyszczają i złuszczają, wyrównując jednocześnie strukturę skóry. W przypadku głębokich blizn po zakończonej terapii, możemy wykonać peeling frakcyjny co2RE lub ablacyjną radiofrekwencję mikroigłową Morpheus, które mają za zadanie poprzez kontrolowane uszkodzenie skóry, pobudzić ją do silnej regeneracji i zmniejszenia blizn.

KOSZT WIZYTY

Konsultacja dermatologiczna200 zł

ZAREZERWUJ WIZYTĘ

Nasi eksperci  zbadają Twoją skórę i przeprowadzą dokładny wywiad. Po poznaniu Twoich oczekiwań, dobiorą indywidualne leczenie, które zapewni najlepsze możliwe efekty.

ZADZWOŃ 32 302 32 58